loading...
سایت تفریحی و سرگرمی 4 فانی
سایت تفریحی و سرگرمی 4 فانی
http://up.4funny.ir/up/fun-4-you/ozviat.jpg

فروش ویژه موزیک باکس طرح قوطی نوشابه
فروش ویژه موزیک باکس طرح قوطی نوشابه



موزیک باکس طرح قوطی نوشابه، پخش موزیک از طریق فلش و رم. با قابلیت پخش رادیو، با صدایی شفاف و بلند. طراحي شگفت انگيز و خلاقانه ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 36000 تومان


فروش ویژه ساپورت پوست ماری
فروش ویژه ساپورت پوست ماری



ساپورت پوست ماری ارائه ای بسیار شیک و بی نظیر. قابل ست کردن با انواع لباس های مجلسی و اسپرت مخصوص خانم های مشکل پسند و خوش سلیقه ...
ساپورت پوست ماری، تهیه شده از پارچه ای با کیفیت عالی می باشد که قابلیت کشش و مقاومت بالا برای هر سایز را داراست. این پارچه در طول زمان پرز یا نخ نما نمی شود از دیگر مزایای این پارچه خنک بودن آن است که استفاده آن را در بهار و تابستان فراهم می کند. قسمت داخلی این ساپورت کاملا نرم و لطیف است و هیچ گونه حساسیت پوستی برای شما ایجاد نخواهد کرد. با هدیه دادن این ساپورت فوق العاده عزیزانتان را غافلگیر کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 28000 تومان


آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 127 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

http://up.4funny.ir/up/fun-4-you/Pictures/SmS/pa_na_pa.png

 

تو ایستگاه متروی آزادی یکی ازم پرسید اینجا آخرشه ؟ منم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ نیم ساعت برای ناهار و نماز نگه داشته بعد دوباره راه میوفته !


•.•.•.•.•.•.•.•.• پ نه پ خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•


رفتم پمپ بنزین به یارو میگم ۴۰ تا بزن !
میگه ۴۰ لیتر ؟
پـَـ نـَـ پـَـ ۴۰ تا قاشق چای خوری !


•.•.•.•.•.•.•.•.• پ نه پ خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•


دارم رو تردمیل عینه خر میدووم ، یارو مبگه اینجوری میدویی لاغر کنی ؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ دارم واسه نقش آفرینی تو سری جدید میگ میگ آماده میشم … !


•.•.•.•.•.•.•.•.• پ نه پ خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•


دست زدم به لوله بخاری گفتم این که سرده !!! مامانم گفت یعنی خاموشش کنیم ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ وایسیم الان آقای ایمنی میاد میگه اشکال کجاست !


•.•.•.•.•.•.•.•.• پ نه پ خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•


    داره مثل اسب دروغ میگه ، منم خندم گرفته برگشته میگه داری به من میخندی ؟
    گفتم پـَ نه پـَ کارم از گریه گذشته ، به آن میخندم !


•.•.•.•.•.•.•.•.• پ نه پ خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•


    استاد بهم داده ۴ ! رفتم پیشش میگم استاد میشه چند لحظه وقتتون بگیرم ؟
    میگه نمره میخوای ؟؟؟ گفتم پ ن پ واسه امر خیر مزاحم شدم ، مارو به غلامی بپذیر !


•.•.•.•.•.•.•.•.• پ نه پ خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•


جلسه ی آخر کلاس بود ، بچه ها داشتن از استاد در مورد امتحان می پرسیدن که قراره چطوری سوال بده ! یکی پرسید : استاد جا خالی هم میدین ؟
استاد هم گفت : پ ن پ وامیستم بهم تیراندازی کنید !

•.•.•.•.•.•.•.•.• پ نه پ خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•


رفتم بقالی میگم پودر ماشینی دارید ؟ میگه برای ماشین لباسشویی ؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ برای ماشین سواری ، بریزم تو باکش هوارو کثیف نکنه !


•.•.•.•.•.•.•.•.• پ نه پ خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•


یارو خودشو دار زده ، رفیقم میگه به خاطر مشکلات زندگی اینکارو کرده ؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ میخواسته نیروی کشش طناب رو اندازه گیری کنه !


•.•.•.•.•.•.•.•.• پ نه پ خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•


بهش میگم آب در هاون نکوب ! میگه یعنی کار بیهوده نکنم ؟؟؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ ممکنه مولکولهای آب رو له کنی !


•.•.•.•.•.•.•.•.• پ نه پ خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•


دارم تاریخ تولید و انقضای تن ماهی رو نگاه میکنم ، صاحب مغازه میگه : میخوای ببینی فاسد نشده باشه ؟
میگم : پـَـ نـَـ پـَـ میخوام ببینم تاریخ تولدش کیه تا واسه تولدش آکواریوم بزرگتر بخرم !


•.•.•.•.•.•.•.•.• پ نه پ خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•


ماشینم خراب شده وسط خیابون ، زنگ زدم به داداشم میگم آب دستته بذار زمین بیا پیش من ! میگه کارم داری ؟؟؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ آب گرون شده ، همون یه لیوانم صرفه جویی بشه خیلیه !


•.•.•.•.•.•.•.•.• پ نه پ خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•


نونوایی از جمعیت داره منفجر میشه یه یارو اومده میگه اینا همه توی صف هستن ؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ اینا اومدن شاطرو تشویق کنن !


•.•.•.•.•.•.•.•.• پ نه پ خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•


محکم زدم زیر گوشش برگشته میگه کار بدی کردم ؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ خواستم قدرت انگشتا و چرخش مچمو تست کنم !


•.•.•.•.•.•.•.•.• پ نه پ خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•


به دوستم میگم : نمره ها رو زدنا !!! میگه : با شماره دانشجویی ؟
میگم : پ ن پ با شماره کفش ، اونایی هم که دمپایی داشتن رو هم مردود کرده !


•.•.•.•.•.•.•.•.• پ نه پ خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•


اومدم در قابلمو رو بردارم و یه ناخنک بزنم که یهو دستمو کشیدم ! بابام که داره قهقهه میزنه میگه داغ بود ؟؟؟؟؟
با عصبلانیت گفتم پـَـــ نــه پـَـــ اتصالی کرده بود برق گرفت !!!


•.•.•.•.•.•.•.•.• پ نه پ خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•


رفتم کارخونه بابام به منشیش میگم : بابام هست ؟ میگه آره میخوای بری تو ؟
گفتم پ نه پ فقط میخواستم آمارشو بگیرم یه وقت شیطونی نکنه !


•.•.•.•.•.•.•.•.• پ نه پ خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•


به داداشم میگم مگس نشسته رو مانیتور ، میگه بکشمش ؟
میگم پ نه پ بهش بگو بیاد عقب وگرنه چشماش ضعیف میشه !


•.•.•.•.•.•.•.•.• پ نه پ خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•


مستند حیات وحش میدیدم ، دوستم میگه اون شیر سفیده میگن نادره ، درسته ؟
میگم پ نه پ اون قادر داداششه ، نادر رفته نون بگیره !


•.•.•.•.•.•.•.•.• پ نه پ خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•


بچه تازه به دنیا اومده و از بیمارستان آوردیم خونه خوابیده ، فامیلمون اومده میگه آخی خوابه ؟؟؟
میگم پَ نَ پَ زدیمش تو شارژ ! دکترا گفتن ۷ – ۸ ساعت اول خوب بزارین شارژ بشه بعد ازش استفاده کنین وگرنه خوب گریه نمیکنه !

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروش ویژه گردنبند Love



گردنبند Love، بهترین طرح برای سال 2013، طراحی فوق العاده ظریف و شیک. دارای زنجیر و بسته بندی شکیل. بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید. با قیمتی استثنایی برای اولین بار در ایران ...
گردنبند Love یکی از جدیدترین و شیک ترین گردنبندهای عرضه شده در جهان می باشد. این گردنبند با رنگ فوق العاده زیبای طلایی همراه با یک زنجیر ظریف ارائه می شود. به کار بردن دو نگین و مروارید زیبا در طرح یا همان نوشته Love زیبایی این گردنبند را دو چندان کرده است. هم اکنون می توانید این گردنبند را با قیمتی استثنایی از فروشگاه میهن استور سفارش دهید.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 9200 تومان


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت در چه زمینه هایی بیشتر فعالیت کند ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 291
  • بازدید ماه : 914
  • بازدید سال : 3,333
  • بازدید کلی : 215,995